پست دوم
نوشته شده توسط : مهدی

اگر از دست دادن عشقی با دلیل باشد ما تسلیم می شویم ، اما اگر عشقی را بدون دلیل از دست بدهیم ، هرگز خود را نخواهیم بخشود . (میلان کوندرا)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره ، وقتی یارشو با کسی می بینه ، وقتی بفهمه اون دوستش نداره ، وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هیچگاه به اندازه ی وقتی که عشق را از دست می دهیم ، غمگین نمی شویم . (زیکموند فروید ، روانشناس اتریشی)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زن وقتی دوست بدارد ، غیر از محبوب خود چیزی را نمی بیند و هرچه عاطفه ، مهربانی و نوازش و فداکاری دارد تنها برای او به کار می برد . (الفونوس دوده)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دلم در حلقه ی غم ها نشسته ، زبانم بسته و سازم شکسته ، وجودم پر ز شعر عاشقانه ست ، تو را می خواهم و این ها بهانه ست .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زیباترین تولدها ، آن هاییست که در رویا برای کسی می گیریم که عاشقانه دوستش داریم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

پس از مرگم بیا زیبا نگارم ، بیا با جمع دوستان بر مزارم ، سرت خم کن ببوس سنگ مزارم ، که من در زیر خاک چشم انتظارم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در ابتدای کمال ، بنگر که چگونه می افتی ، چون برگی زرد یا سیبی سرخ !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

میشه مثل یک قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ، ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضیا از چشمت جاری میشه .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگه نفس میکشم ، اگه میخندم ، اگه هنوز زنده ام ، اگه اشکهام هنوز خشک نشده ، دلیلی نداره جز تو .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گاه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم ، گاه یک نغمه آنقدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم ، گاه یک نگاه آنچنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند ، گاه یک عشق آنقدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اختلاف زن و مرد در این است که مردان همیشه آینده را می نگرند و زنان گذشته را به خاطر می آورند .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زن مخلوقی است که عمیق تر می بیند و مرد مخلوقی است که دورتر را می بیند . عالم برای مرد یک قلب است و قلب برای زن عالمی است . (گرابه)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زنها هرگز نمی گویند تو را دوست دارم ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری بدان که درون آنها جای گرفته ای . (رو شفوکو)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ، اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

این است مفهوم زندگی کردن ، پس هرگز به خاطر غم هایت گریه مکن و مگذار این زمین پست شنونده ی آوای غمگین دلت باشد .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر ، چو دیدم دوست میدارد دلت دل های ویران را .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خران بنشست و گل با بادها رفت ، چه آسان می شود از یادها رفت .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به لب های تو می سازم کلامی ، سرود آشنایی یا سلامی ، ندارم جز غم عشق تو در سر ، ولی افسوس که از من جدایی .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اون رفت و مرا در آغوش تنهایی ، تنها گذاشت .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

کدوم رو دوست داری برات بفرستم ؟ قل (ب) م ؟ ر (و) حم ؟ ج (س) مم ؟ یا حروف داخل پرانتز ؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بشر وقتی امید و رویایی نداشته باشد ، مرده ای بیش نیست .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دل بستن مثل یک قصه ست ، با یکی بود شروع میشه و با یکی نبود تموم !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هیچ وقت خودت را برای کسی شرح نده ، کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد و کسی که تو را دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش ، شاید خوشبختی منتظر خندیدن توست .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فصل ما فصل غروبه ، غم تو سینه مشت میکوبه ، حسرت تو دردی کهنست ، اما یاد تو چه خوبه ، چه خوبه درد کشیدن ، واسه قلبی که صبوره ، اگه بشکنیش هزار بار ، ولی بازم پر غروره .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

از بده روزگار هنوز هیچ کس رو جز تو نمی خام ، شبیه مرگه زندگی شبیه گریست خنده هام .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زمانی که احساس در کلام نمی گنجد ، عاشقانه می بوسمت .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن ، از این که من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی دشمن شما نیست اما طرز فکرتان می تواند دشمن شما باشد .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

چه تو بیداری چه توی خواب فکرت همیشه با منه ، هیچ اسمی جر اسم تو رو لبام صدا نمی زنه ، هنوز همیشه با منی هنوز همه شکل تو اند ، هنوز کسی به جای تو نیومده تو قلب من .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هفت راز خوشبختی : متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن ، زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش ، البته مثل من !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

آنان که برای با هم بودن نیاز به دلیل مادی دارند ، مدت ها پبش عشق خود را کشته اند ، عشق جهان را می سازد نه جهان عشق را .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به آخرش فکر نکن ، بگذار عشق خودش حرف آخر را بزند .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اگه به تو زل نمی زنم ، رازی است که با نگاه فاش می شود .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سراغ از من نمیگیری گل نازم ، نمیشناسی صدای کهنه سازم ، نمیبینی مگه اینجا دلم تنگه ، نمیبینی مگه با با غصه دمسازم ، سراغ از من نمیگیری نگیر اما ، فراموشم نکن هرگز گل زیبا .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم ، هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

همه حرف خوب میزنن اما کی خوبه این وسط ؟ بد و خوبش به شما ، ما که رسیدیم ته خط !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

روزگار را گذراندیم شاید به خوشی برسیم ، اما ندانستیم همان روزها روزگار خوش ما بود .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی با صدا شروع میشه بی صدا تموم میشه ، عشق با ترس شروع میشه با شک تموم میشه ، دوستی هر جایی میتونه شروع بشه اما هیچ جا تموم نمیشه .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دل من چه خردسال است ، ساده می نگرد ، ساده می خندد ، ساده می پوشد ، دل من از تبار دیوارهای کاهگلی ست ، ساده می افتد ، ساده می شکند ، ساده می میرد ، دل من تنها ، تنها ، سخن می گیرد .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ، آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ، مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب ، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بخ محض اینکه با تمام وجود باور کنی که به آرزویت میرسی ، دنیا آرایش تازه به خودش میگیرد تا آرزوی تو را به واقعیت تبدیل کنه .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ما عشق اول هم بودیم اما ، همیشه عشق اول بهترین نیست !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه ی غصه هات همیشه دعا می کنم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هوا داره سرد میشه ، مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تنهایی آدمها یه دریا عمق داره ، ولی پر کردنش با یه لیوان محبت ممکنه . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

انسانها به هر چی زیاد نگاه می کنند شبیه همان می شوند

و حتما تو شبهای زیادی به ماه نگاه کردی !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ما که همسایه اشکیم ولی با دل تنگ / گر لبی خنده کند ، یاد شما می افتیم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت / میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف / سخت محتاج به گرمای توام . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ما ار تو نداریم به غیر از تو تمنا / حلوا به کسی ده که محبت نچشیده است . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من به خط و خبری از تو قتاعت کردم / قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

امروز دیدمت خسته بودی ، اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی

دوستم نداری می دونم ، حتما به دیگری دل بسته بودی . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به شکرانه ی عشقت ، قدم تو دلت میزارم بلکه قلب بی پناهم کمی آروم بگیره . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در این سرای بی کسی ، کسی به در نمی زند

به دشت پر ملال ما ، پرنده پر نمی زند .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس جدید_-_-_-_-_-_-_-_-_-

وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 867

|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar06.jpg
soma در تاریخ : 1390/2/31/6 - - گفته است :
خیلی از سایت شما لذت بردم مثل اینکه یه نفرو خیلی دوست داشتی ولی تنهات گذاشته آره دیگه رسم روزگاره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: